1. Welke betaalmethodes zijn er?
2Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

3. Binnen welke termijn wordt een bestelling geleverd?
4. Wat zijn de verzendkosten?

5. Hoe kan ik online een artikel retourneren?
6. Hoe lang duurt het voordat ik het aankoopbedrag terugkrijg als ik mijn bestelling retourneer?

7. Hoe kan ik een klacht indienen?
8. Heb je nog meer vragen?

 

Antwoorden veelgestelde vragen

1. Welke betaalmethodes zijn er?

Bij ons kun je betalen met iDEAL, CreditCard, Bancontact, PayPal, Apple Pay, Klarna (achteraf betalen), Cadeaubon Mijn Boefje en vooraf overmaken per overboeking van jouw bank. 

2. Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?


Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van jouw bestelling.

3. Binnen welke termijn wordt een bestelling geleverd?

Wij versturen bestellingen binnen 1-2 werkdagen op tenzij anders vermeld.

4. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 3,95. Voor bestellingen boven de € 60,- berekenen wij binnen Nederland geen verzendkosten. Verzending naar Belgie & Duitsland is € 9,80.

5. Hoe kan ik online een artikel retourneren?

Indien je een artikel wilt retourneren/ruilen, kun je ons een e-mail sturen. Meer informatie hierover vind je bij Retourneren.

6. Hoe lang duurt het voordat ik het aankoopbedrag terugkrijg als ik mijn bestelling retourneer?


Indien de retourzending voldoet aan alle gestelde retourvoorwaarden, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na beoordeling teruggestort.


7. Hoe kan ik een klacht indienen?

Mocht je niet tevreden zijn met onze service, stuur dan alsjeblieft een e-mail naar info@mijnboefje.nl onder vermelding van het ordernummer.

8. Heb je nog meer vragen?

Neem gerust contact met ons op via info@mijnboefje.nl

© 2016 - 2020 Mijn Boefje - Stoere babykleding & kinderkleding vanaf 0 t/m 8 jaar! | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel